【聲明】港生活網站並無進行電話推廣活動

分享男人心事 霆鋒約吳彥祖拍《特警老人類》

發佈時間: 2018/12/12

謝霆鋒主持的飲食節目《鋒味》,早前邀請好友吳彥祖齊齊飛到希臘,兩人除了為當地中國女孩翻新餐廳及修補烤爐外,更大談男人心事,分享人生感悟及家庭生活。

兩位型男今次到希臘,除了到海邊捉魚及以建築為靈感整蛋糕,又化身木工修理廚具、翻新餐廳,二人合作無間又經常互寸,當霆鋒在沙地上畫「設計圖」時,讀建築出身、作品曾入圍英國皇家建築師學會獎的吳彥祖就忍不住說︰「睇呢個圖就知道你無學過建築。」之後落海捉魚,霆鋒就說︰「如果咁大個網都捉唔到魚,咁吳彥祖就要跳海喇!」

嘲馮德倫自戀

二人又回憶以前拍《特警新人類》的點滴,霆鋒大讚年輕的吳彥祖好嫩口,又形容當年拍戲受傷的情景︰「唔係瘋狂,係搏命。」吳彥祖就嘲笑馮德倫︰「佢自戀又多白頭髮,仲話要快啲拍《特警新人類3》,再遲啲就變咗係《特警老人類》。」吳彥祖坦言近年刻意減少工作陪伴愛女,他慨嘆道︰「個女依家五歲,佢愈來愈大,唔知道以後點樣同佢相處。」

撰文︰倪小珊

編輯︰黃卉彤

美術︰Simon